Vanaf aanstaande maandag 24 mei start ING als hoofdsponsor van Oranje met tal van Oranje-activiteiten onder het overkoepelende thema “Dat is de kracht van Oranje”. Vanaf maandag 24 mei is de nieuwe WK commercial op tv te zien waarin de Oranje leeuwen op weg gaan naar Zuid Afrika. Een dag later wordt het eerste deel van een uitgebreid nationaal en internationaal onderzoek naar de waarde van het WK voetbal gelanceerd. Bij Radio 538 start Edwin Evers in samenwerking met ING met de tafelvoetbalcompetitie Tafelvoetbal whizz the stars. Klanten worden ontvangen in voetbalsfeer op de ING kantoren en kunnen hun favoriete speler vanaf nu ook op hun Betaalpas zetten.
De KNVB en de ING zijn per 1 januari jl. een lange termijn verbintenis aangegaan tot en met het WK van 2018. Monique Opdam, directeur Communicatie ING zegt dat ING samen met de KNVB wil investeren in een succesvolle toekomst van het Nederlandse voetbal. Opdam: 'Dat doen we onder andere met Oranje spaaracties voor jong en oud en met een Oranje beleving in de kantoren. Daar kunnen alle ING-klanten vanaf 11 juni ook een gratis Nederlands elftalposter ophalen.'
ING heeft een online tafelvoetbalspel ontwikkeld waarmee virtueel tegen de Oranje leeuw gespeeld kan worden. Kinderen krijgen een tafelvoetbalspel kado bij de kinder- en jongerenrekeningen en volwassenen kunnen een tafelvoetbalspel winnen bij een spaaractie. Ook zijn de tafelvoetbaltafels te koop in de ING Rentepuntenwinkel in drie uitvoeringen. In de RentePuntenwinkel is voor de echte fans ook het officiële WK Wedstrijdshirt verkrijgbaar. De ING kantoren worden in voetbalsfeer aangekleed. Vanaf 14 juni kunnen klanten een gratis teamposter van het Nederlands elftal ophalen bij hun ING kantoor.
ING is tijdens het Wereld Kampioenschap programmasponsor van het NOS WK Journaal en NOS Studio Sportzomer. Na het WK zal ING de voetbalsponsorplannen voor de rest van het jaar bekend maken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!