Dat was wel een klus. Ik moest erg veel invullen vond ik nog.
Op 'send' gedrukt en zoals dat dan gaat krijg je dan in de mail een bevestiging.
En wat voor één!
Na dat vele invulwerk ontving ik een onpersoonlijk bericht van mijn registratie, een uitnodiging om een 5 euro kortingsvoucher uit te printen en een link waarin ik mijn persoonlijke gegevens aan kan passen.
Wat een gemiste kans!
Hoe ingewikkeld is het om mij blij te maken?
Ik had gewoon een bericht willen krijgen van:
'Beste Ernst-Jan, Welkom als klant! Door je te abonneren op deze nieuwsbrief krijg je dit, dat, zus zo. Ook alerts en een preview van nieuw assortiment zodat je niet mis grijpt als je het graag wilt hebben.
Nu staan we bijvoorbeeld aan de vooravond van de woonmaand. Daarin veel nieuws! Kijk maar eens op (...link...) en reserveer alvast als je wilt.
Ook kan je op (...link...) aangeven waarin je specifiek geïnteresseerd bent en waarvoor we je mogen benaderen. Als je wilt kun je ook onderdeel uitmaken van ons klantenpanel waar we regelmatig mee sparren.
Hier kunt je je aanmelden op (...link...) maar dat kan later ook nog. Nogmaals welkom en we hopen dat je tevreden bent met onze informatie. En anders horen we het graag.
Prettige dag, XYZ'
Heerlijk zo'n aardig welkom. Daarmee groeit mijn band. Retailers met 'ouderwetse' nieuwsbrieven moeten snel refreshen anders is het einde van de nieuwsbrief nabij.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!