Op 11 maart 2014 wordt de winnaar bekend gemaakt. De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor een bedrijf of organisatie waar Internal Branding in dat jaar aantoonbaar effect heeft gehad.
Energieleverancier Eneco heeft met Eneco Express een plaats in de finale bemachtigd. Eneco Express is een unieke vorm van Social Media voor intern gebruik waarmee medewerkers met verhalen en ideeën hun collega's inspireren en activeren op de strategie van Eneco. Lommerrijk Lommerrijk is een Rotterdamse horecaonderneming. De jury heeft Lommerrijk genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen mensen ‘in charge’ zijn gezet. Volgens de jury verdient zorgverzekeraar ONVZ een finaleplek omdat er veel aandacht en geduld is getoond om de boodschap stapsgewijs en vanuit een olievlekwerking bij de medewerker over te brengen
De Internal Branding Jaarprijs – voorheen NIMA Internal Branding Jaarprijs - bestaat sinds 2010 en was een initiatief van het NIMA, dat inmiddels relevante partners heeft gezocht om de prijs mee in de markt te zetten. Dit zijn Logeion, EURIB, HRcommunity en HR-Communicatie.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!