Easyjet vliegt vanaf nu vanaf luchthaven Schiphol op een aantal nieuwe bestemmingen, waaronder Ibiza, Venetië en Nice. Easyjet: 'Tijd om wat kleur aan het vertrouwde "blauw" van Schiphol toe te voegen!' Hierdoor vliegen KLM-reizigers nu ook voor een Easyjet-prijs naar deze bestemmingen.
Being There bedacht de stunt om de nieuwe bestemmingen onder de aandacht te brengen in samenwerking met pr-bureau The Gardeners. Het checkte een aantal Easyjet-oranje koffers in, waarop in grote witte letters de bestemmingen en de prijzen waren vermeld. De passagiers die op hun bagage bij de band stonden te wachten, konden zo zien wat ze betaald hadden als ze met Easjet hadden gevlogen, in plaats van met KLM.
Sportief
KLM neemt de stunt van Easyjet overigens sportief op. De luchtvaartmaatschappij reageerde op twitter met een plaatje van een blauwe koffer met de tekst: 'Oranje is zó van gisteren.'
Credits
Opdrachtgever: easyJet
Reclamebureau: Being There i.s.m. The Gardeners
Productiemaatschappij: Minivegas