Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards

De winnende onderzoekers en onderzoekbureaus worden 10 juni bekend gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2015 zijn genomineerd:

1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam

Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2015:

1) Paul Jansen - Foot Locker Europe
2) Marjolein Mens - Efteling
3) Annemiek Temming - Danone

Bureauonderzoeker van het jaar 2015:

1) Lucas Hulsebos - DVJ-Insights
2) Walter Limpens - Neurensics
3) Kjell Massen - Ruigrok | NetPanel

Nieuw is de Young Talent Award 2015:

1) Celeste Miller - Totta Brand Lab
2) Marc Tollens - KLM
3) Anouk Willems - InSites Consulting

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2015 zijn de volgende artikelen genomineerd:

1) Jonne Y. Guyt & Els Gijsbrechts - Universiteit van Tilburg: “Take turns or march in sync? The impact of the national brand promotion calendar on manufacturer and retailer performance.” (Journal of Marketing Research, 51 (6), 753-772)

2) Tom van Laer - City University London, Ko de Ruyter - Universiteit Maastricht, Luca M. Visconti - ESCP Europe Business School & Martin Wetzels - Universiteit Maastricht: “The extended transportation-imagery model: a meta-analysis of the antecedents and consequences of consumers’ narrative transportation.” (Journal of Consumer Research, 40(5), 797-817)

3) Hans Risselada, Peter C. Verhoef, & Tammo H.A. Bijmolt - Rijksuniversiteit Groningen: “Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products.” (Journal of Marketing, 78(2), 52-68)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie