Premium

Cannes Lions shortlist Outdoor: 3 Nederlandse genomineerden

Anomaly vijfmaal genomineerd voor Diesel.

De bureaus Anomaly, J. Walter Thompson en TBWA/Neboko staan op de shortlist voor Cannes Lions Outdoor

Anomaly is genomineerd voor de Diesel-uitingen Gay Wedding, Wall, Tank en Naked Tank, naar aanleiding van de campagne Make Love not Walls.

Productie was in handen van AMP AMSTERDAM, CXA New York en MAAVVEN Beverly Hills.

 


Reclamebureau J. Walter Thompson vraagt niet alleen aandacht voor kinderprostitutie, maar doet er iets aan. Samen met de Free a Girl Movement richt het bureau een School for Justice op in India. Hier worden slachtoffers van kinderprostitutie opgeleid tot advocaten en openbaar aanklagers. Zo kunnen zij de criminelen die verantwoordelijk zijn voor hun uitbuiting vervolgen. Terwijl India de meeste minderjarige sekswerkers heeft (1,2 miljoen kinderen), is het aantal vervolgingen namelijk erg laag (slechts 55 in 2015).

Met medewerking van CAPTCHA Amsterdam, FleischmanHillard India Mumbai, Hectic Electric Massive Music, MRTN Editing, New Amsterdam Film Company, Omnicom Public Relations en This Page.


TBWA/Neboko is genomineerd voor Tramroulette, voor Holland Casino.

In totaal zijn 488 campagnes genomineerd.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie