Campagne van de dag: Warsteiner 'Do It Right'

Een vleugje Just Do It, een vleugje likkebaardend lekkerlessend en nog veel meer ingrediënten in de nieuwe Warsteiner (Amsterdam Worldwide).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de nieuwe film van Warsteiner door Amsterdam Worldwide vertelt het Duitse biermerk in een mitrailleurvuur van imperatieven hoe het leven geleefd dient te worden: &;Go for it, take it, chase it, know it, taste it, be proud of it, dream it, hunt it, fight for it, love it (...)&; Het centrale motto schurkt dicht tegen Nike aan: ´Als je iets doet, wat het ook is – Mach das einzig Wahre – doe het dan goed.´

Met het werk - met een sterke oververtegenwoordiging van hipsters - lijkt Warsteiner voorgoed afscheid te nemen van de meer productgeöriënteerde manier van reclame maken (&;Eine Königin unter den Bieren&;).

Amsterdam Worldwide ontwikkelde het &;geheel nieuwe communicatieplatform&;. Het doel is om het biermerk een frisse nieuwe positie te geven in hun bestaande markten en te vestigen in hun opkomende markten.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie