Antoinette de Ridder, voorheen onder meer bij werkzaam bij ThiemeMeulenhoff en Buma/Stemra, richt per 1 mei DropOuts op. Dat is een creatief bureau voor communicatie en design dat uitsluitend werkt met voortijdige schoolverlaters die in een creatieve leer- en werkomgeving de kans krijgen hun kwaliteiten te ontwikkelen en te verankeren.
De Ridder zegt over het te verwachten kwaliteitsniveau van DropOuts het volgende: 'DropOuts wordt geleid door ervaren commercieel en creatief management omringt met professionals uit het vak die de jongeren pro deo begeleiden bij de uitwerking van opdrachten. DropOuts hecht waarde aan heldere afspraken, doet wat beloofd is en neemt verantwoordelijkheid voor het resultaat. We worden geleid door onze ambitie om fantastisch werk te leveren en talenten van jongeren te ontwikkelen.'
Meer uitgebreide verslaggeving over de startup in Adformatie #10, die verschijnt op 9 mei.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!