Carat heeft voor de tiende keer op rij de nummer één positie behaald binnen de EMEA regio in het RECMA rapport binnen de kwalitatieve ranking. CARAT loopt tevens in op de nummer twee met een verschil van 17% .
Ook in Nederland heeft CARAT het afgelopen jaar goed gepresteerd. Zo mocht het onder andere Iens, Hudsons Bay en Adyen als nieuwe klant verwelkomen.
Tim van der Bilt, Managing Director Media Brands voor DAN Nederland voegt toe: “De sterke RECMA cijfers onderschrijven de strategie van DAN als geheel en van CARAT in het bijzonder. Door de combinatie van de sterke lokale wortels van CARAT met de brede marketing communicatie expertise in het netwerk van Dentsu Aegis Network, zijn wij in staat onze klanten te helpen navigeren in een razendsnel veranderende digitale wereld. Onze recente acquisitie van Oxyma, a Merkle company, zorgt voor een verbreding van het portfolio van diensten in Nederland waarmee CARAT haar klanten nog vollediger kan assisteren.’’
Vizeum
Vizeum, ook onderdeel van DAN, is door RECMA uitgeroepen als ‘s werelds nummer één netwerk voor groei van het aantal nieuwe klanten in 2017. Vizeum heeft in 2017 met 29,1 procent veruit de grootste groei laten zien in omzet uit haar activiteiten. De accounts van Vizeum hebben gezorgd voor meer dan $1 miljard aan netto nieuwe bedrijfswinsten. Vizeum laat hiermee 17 andere internationale mediabureaus achter zich.
In Nederland won Vizeum Rituals in 2017. In 2018 werd Afterpay klant. Internationale klanten zijn onder andere AInBev, IKEA, Shiseido, BMW, Burberry, Sonos, Total en Burger King
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!