Overslaan en naar de inhoud gaan

Auping X Reflower: Circular Brands in Business

VIDEO In Sustainable Brand’s New World gaan merkeigenaren het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten.
Auping X Reflower
Auping X Reflower
Auping X Reflower
Auping X Reflower

Als ‘spin-off’ van de uitverkiezing van ‘Het SBI-Initiatief van het Jaar’, brengt Sustainable Brand Index (SBI), in samenwerking met Adformatie een serie gesprekken tussen ‘groene’ merkeigenaren van verschillende pluimage.

related partner content for mobile comes here

In de eerste aflevering treffen Ine Stultjens (Auping) en Ellyne Bierman (Reflower) elkaar. Onder leiding van Harm Edens gaan zij het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten. Sander Veenendaal van duurzaam adviesbureau Heldergroen schuift ook aan. (Video hieronder.)

Sustainable Brand Index en Adformatie brengen: Sustainable Brand's New World (1)

Educatief karakter

Annemarije Tillema, country manager bij SBI, zegt dat het doel van de award, ‘Initiatief van het Jaar’, het aanmoedigen van duurzaamheidswerk is. De content-spin-off ‘Sustainable Brand’s New World’ heeft een educatief karakter, zegt ze: ‘De jury zag tijdens de jurymeetings begin 2021 veel interessante en inspirerende content voorbijgekomen. De behoefte ontstond om die verhalen te delen om zodoende brand owners in Nederland geïnspireerd te laten raken en versneld in actie te laten komen om relevant te communiceren in de nieuwe – post-corona – wereld.

Meer Sustainable Brand’s New World? Zie agenda onder de video.

Volgende afleveringen:

1 juni 2021: Bibianne Roetert (Unox), Nicole Freid (HAK) en Leontine Gast (The Terrace)

8 juni 2021: Alberic Pater (IKEA), Bert van Son (MUD Jeans) en Annemarije Tillema (Sustainable Brand Index)

15 juni 2021: Ruud Zanders (Kipster), Joost Jetten (Logitech) en Roderick Mirande (Adformatie)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in