Overslaan en naar de inhoud gaan

Winston en Renate Gerschtanowitz in nieuwe Robijn-campagne

Robijn doet niet de was bij één BN’er, maar bij het bekende showbizzkoppel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het dubbelportret is gemaakt voor de introductie van de Robijns eigen bekende koppel: wasmiddel met bijbehorende wasverzachter. De campagne maakt naast tv gebruik van outdoor, print en social media.

related partner content for mobile comes here

J. Walter Thompson Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne en hierin is te zien hoe Winston en Renate elkaar op het eerste gezicht perfect aanvullen, net als de twee eerder genoemde producten van Robijn. Al snel wordt duidelijk dat de verhoudingen net iets anders liggen.

Behalve tv wordt ook outdoor, print en social media ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in