Winston en Renate Gerschtanowitz in nieuwe Robijn-campagne
Robijn doet niet de was bij één BN’er, maar bij het bekende showbizzkoppel.
Het dubbelportret is gemaakt voor de introductie van de Robijns eigen bekende koppel: wasmiddel met bijbehorende wasverzachter. De campagne maakt naast tv gebruik van outdoor, print en social media.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
J. Walter Thompson Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne en hierin is te zien hoe Winston en Renate elkaar op het eerste gezicht perfect aanvullen, net als de twee eerder genoemde producten van Robijn. Al snel wordt duidelijk dat de verhoudingen net iets anders liggen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagRobijn - Perfect Match
Behalve tv wordt ook outdoor, print en social media ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid