Wayne Parker Kent lanceert reclamebureau

Het bureau gaat onder de naam WPK The Agency opereren en is gespecialiseerd in contentmarketing.

Wayne Parker Kent is uitgever van titels als NSMBL, Beautify en Froot. Vorig jaar begon het al een eigen mediasales afdeling. Het bureau wordt geleid door agency lead Frank Goren (foto links, afkomstig van MPG, waar hij client services director was) en creative lead Mark Schoones.

&;Bij Wayne Parker Kent hanteren we al jaren hetzelfde motto: We don’t care where people see, hear of feel our content. We just care they do&;, zegt Schoones. &;Tegenwoordig word je dood gegooid met de kreet ‘Ieder merk moet een uitgever zijn’. Maar wij zijn altijd al een uitgeverij geweest. Eén met een ruime ervaring in contentmarketing. Door die ervaring weten we hoe je een publiek op een effectieve en duurzame manier opbouwt en vasthoudt.&;

In het verleden ontwikkelde Wayne Parker Kent contentcampagnes voor merken als KPN, Samsung en NS International. Eigenlijk waren we al heel lang een reclamebureau, in de zin dat we bij Wayne Parker Kent content met merken verbinden. Nu draaien we dat model om; we servicen merken die op zoek zijn naar content. Omdat we geloven dat zowel merken als uitgevers uiteindelijk op zoek zijn naar hetzelfde: Een publiek dat geïnteresseerd is in hun verhaal. Ons motto blijft dus overeind staan; we voegen alleen een lettertje toe: “We don’t care where people
see, hear or feel your content. We just care they do.&;

&;Dankzij de omvangrijke resources van Wayne Parker Kent kunnen we merken op allerlei vlakken helpen&;, vervolgt Goren. &;We willen merken helpen hun verhaal te vinden, perfectioneren en te distribueren. Op dezelfde manier als onze platformen dat doen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie