Candid platform introduceert RLVNT, een media marketplace die real time digital advertising rechtstreeks toegankelijk moet maken voor zowel adverteerders als bureaus.
Florian Jonathans is benoemd tot commercial director van RLVNT. Hij komt van adtech-organisatie Ogury, waar hij salesdirector was. Voor die tijd vervulde hij verschillende commerciële rollen bij WeTransfer. Daarnaast is hij actief binnen de Via Taskforce Data & Technology. In zijn nieuwe rol leidt hij het commerciële team en bouwt hij de operationele en commerciële activiteiten verder uit. Het team van RLVNT bestaat verder uit Auke Boersma (chief commercial officer), Dennis Lensen (head of product development & innovation) en Robey Mashoed (customer success manager).
'Geen mediabureau'
Florian Jonathans: 'Met RLVNT bieden we een full-service oplossing voor programmatic advertising. Wij halen de complexiteit en inefficiënties uit het proces en activeren direct de meest recente technologische innovaties en ontwikkelingen. Dit helpt onze klanten om zorgeloos en flexibel het beste resultaat uit hun campagnes te halen.'
Campagnes kunnen via de RLVNT Media Marketplace worden geïntegreerd over meerdere programmatic en non-programmatic digitale mediakanalen, zoals video, display, audio en buitenreclame.
'De missie van Candid is om, daar waar mogelijk, complexiteit uit marketing te halen. RLVNT is dan ook geen mediabureau', zegt Auke Boersma. 'We werken met een transparant tariefkaartmodel, zonder uurtarieven en verborgen kosten. Onze uitgebreide diensten, zoals media-inkoop, campagnebeheer, -optimalisatie en gedetailleerde rapportage via ons gebruiksvriendelijke dashboard, zijn allemaal inbegrepen in onze duidelijke prijsstructuur.'
Momenteel is RLVNT actief voor merken als Delta, NVM en De VakantieDiscounter.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!