Ze willen daarmee de digitale kennis en het bereik vergroten. G+J heeft titels als Vogue, Glamour, JAN, National Geographic, WPK heeft onder meer Culy.nl, Famme.nl, Froot.nl en NSMBL.nl (Wayne Parker Kent).
Eric Blok, ceo van G+J Media: 'Op kwalitatief, creatief en commercieel gebied hebben wij een perfecte match met Wayne Parker Kent. We zien dit als het startpunt van een lange en vruchtbare samenwerking waarin we elkaar uitstekend kunnen aanvullen. Wayne Parker Kent heeft de kennis, kunde en het team om dit voor elkaar te krijgen terwijl G+J Media redactionele topkwaliteit met sterke mediamerken levert.'
Slaven Mandic, ceo van Wayne Parker Kent: 'Door de twee online portfolio’s te verenigen in één advertentiepropositie, ontstaat een powerhouse waar bereik en autoriteit samen komen. In thema’s zoals fashion, beauty en lifestyle hebben we nu de belangrijkste platformen van Nederland onder één paraplu verenigd.'
WPK kondigde in maart in de sales in eigen huis te nemen en stelde Sander Stallinga aan als cco.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!