Premium

Volgens Sultana is de keuze voor vezels een applausje waard

De campagne voor de volkorenbiscuit van Sultana komt van de hand van The Valley.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial voor Sultana VolGraan toont een vrouw die op haar werk kiest voor een vezelrijk tussendoortje. Dat is een applausje waard, blijkt als de confetti uit het plafond komt en het vrolijke nummer &;Sing Hallalujah&; door de speakers klinkt. Haar collega&;s kijken verward op, waardoor ze uiteindelijk toch maar teruggaat naar haar bureaustoel. 

De commercial is de tweede in de themacampagne &;Voel je Happy&; die The Valley samen met Sultana ontwikkelt. 

Credits
Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Lotte Oldemaat, Carlo Hagenaar, Fabian van Schie 
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Astara Bakker, Nady Egelmeers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Boris Booij
Productiemaatschappij: Artcore

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie