In deze campagne maakt de finalist van America's Got Talent supersnel portretten van lokale helden, onder wie een supermarktmanager, prins carnaval en een aanvoerder van het voetbalelftal, die nu ook toegang tot Vodafone 4G hebben. In de dorpen die Garibaldi aandoet, worden de portretten vervolgens ingezet voor lokale advertising.
Garibaldi haalde het voorprogramma van Snoop Dogg en de Blue Man Group en schilderde Amerikaanse celebs als Michael Jackson, Mick Jagger en Carlos Santana. De campagne met de speedpainter sluit aan op het 'Was alles maar zo snel als Vodafone 4G' thema.
Bart Hofker, directeur consumentenmarkt bij Vodafone Nederland: 'Vanwege het feit dat we de laatste mensen in Nederland aansluiten op 4G maken we een campagne on-the-spot, met de leukste lokale helden uit Nederland.'
Concept: Mervyn ten Dam, Timo Zijderlaan, Daphne Koenen, Joke van Griensven, Achtung!
Communicatiestrategie en uitvoering: Wouter Glaser en Janiek Braaksma, Glasnost
Contact bij de klant: Lidwina Winnubst en Annelies Valk, Vodafone
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!