VBAT roept jong talent op voor designwedstrijd

De tweede editie van Meet Market vindt in Amsterdam en Mexico City plaats.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Designbureau VBAT vraagt jong internationaal talent om hun perspectief op cultureel design te delen.

De uitdaging wordt om de look & feel van een luchtvaartmaatschappij te ontwerpen met de bestemmingen ‘Nederland’ en ‘Mexico’.

De missie is om een , geïnspireerd door elementen uit de Nederlandse en Mexicaanse cultuur. Alle inzendingen zullen worden tentoongesteld als onderdeel van de FLY-installatie op beide Meet Market-evenementen in Amsterdam en Mexico City.

Creative bootcamp

Tijdens Meet Market kunnen creatieve hun netwerk uitbreiden, portfolio’s laten zien, lezingen volgen en van de sfeer genieten. De beste van de besten wordt uitgenodigd voor een ‘creative bootcamp’  van twee weken in Amsterdam of Mexico City.

Graham Sturt, creative bij VBAT: ‘Meet Market is een creatieve uitwisseling van werk, conversatie en opinie over design. Wij denken dat we door het uitbreiden van het event over twee continenten een veel rijkere dialoog kunnen creëren.

‘Daarbij hopen we met een divers aanbod van talent in aanraking te komen, waarbij de mogelijkheid bestaat dat de beste kandidaten worden aangenomen om onderdeel te gaan vormen van ons creatieve team’.

Een winnaar uit Nederland wordt uitgenodigd naar VBAT Mexico, of een winnaar van Mexico zal naar VBAT Amsterdam worden gestuurd. De winnaar zal twee weken lang in het VBAT-team meedraaien, werken aan een project en ‘in aanraking komen met deskundigen uit het bedrijfsleven’.

Het event met tentoonstelling vindt plaats van 15 - 17 mei in The Lobster House in Amsterdam en van 16 - 18 mei in de residentie van de Nederlandse ambassadeur in Mexico City.

Deelnemers kunnen tot dinsdag 6 mei op de opdracht bekijken en hun design uploaden.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie