Valentijnsdag inhakers

Hoe romantisch het allemaal mag lijken, Valentijnsdag is en blijft natuurlijk het commerciële feestje van merken en middenstanders. Allerlei middelen worden ingezet om ons te verleiden (hier letterlijk op te vatten) tot het doen van alweer onzinnige aankopen. Degenen die hier met het excuus "Schat, iedere dag met mij is een cadeau voor jou" onderuit proberen te komen wacht vaak een koude kermis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens het WK 2006 werden op MolBlog diverse goede én slechte inhakers besproken. Misschien een aardig idee om ditzelfde eens te doen met de komende Valentijnsdag?

De aftrap zal ik doen met een in mijn ogen onzinnig product. Ego Lifestyle BV, waarin Tulip Computers een belang heeft van 45%, brengt niet geheel ontoevallig nu de 'Love Edition' van hun Ego-notebook op de markt. Dit notebook, met leren bekleding en opgestikt rood of zwart hart maar zonder opzienbare technische prestaties, verwisselt voor ? 4.950 van eigenaar. Of de looks deze prijs waard zijn is te beoordelen.

Zie je ergens een waanzinnige of onzinnige campagne of een heel nuttig of juist volkomen nutteloos product wat inhaakt op Valentijnsdag, laat ons dan meegenieten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie