Turn brengt 'meest waardevolle doelgroep' in kaart

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het Digital Audience Report legt de karakteristieken bloot van de 'meest waardevolle' online doelgroep.

Volgens het Digital Audience Report heeft het ‘Meest waardevolle publiek’ een aantal karakteristieken gemeen:

• Ze hebben een inkomen boven de $76.900 per jaar
• Hebben de leeftijd tussen de 21-34
• Zijn business professionals of studenten
• Wonen in een stad en houden van buitenlandse reizen
• Houden van koopjes maar ook van shoppen bij luxere merken
• Hebben een diverse media smaak. Ze luisteren de publieke omroep maar kijken ook naar televisie shows zoals Family Guy en lezen Elle/GQ.

Verder zou 85% van de digitale elite woonachtig zijn in de VS. Tien procent is woonachtig in Europa, een snel groeiende regio. 'De verwachting leeft dat Azie en Zuid Amerika zullen groeien vanwege het feit dat wereldwijde merken willen beginnen met data driven marketing en RTB in deze nieuwe regio’s,' stelt Turn.

Deze top 2 procent van het onine publiek is zo in trek bij marketeers dat zij gemiddeld vierentwintig keer meer advertenties te zien krijgen dan andere consumenten. Bedrijven besteden gemiddeld 85 procent meer om deze 'publiekselite' te bereiken.

van Turn belicht inzichten voor marketeers die relevante publieken willen bereiken door kosteneffectieve digitale advertentiestrategieën. De uitkomsten zijn gebaseerd op de analyse van data afkomstig van het Turn-platform.

Dit platform neemt elke dag meer dan 50 miljard advertentiebeslissingen, analyseert meer dan 1.5 triljoen anonieme consumentenkarakteristieken en biedt directe toegang tot miljarden digitale advertentie impressies, aldus Turn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie