Teijin Aramid lanceert online WK game

Opvallende marketing actie in doorgaans conservatieve chemische industrie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Teijin Aramid heeft in het kader van de World Cup 2014 gelanceerd. Deze interactieve game is een opvallende verschijning in de chemische industrie, die doorgaans erg conservatief is met media inzet. Door wereldwijd de grote variatie aan toepassingen van aramide te presenteren, versterkt het bedrijf met deze game haar positie als innovatieve organisatie. Klanten en prospects van Teijin Aramid, chemiestudenten en andere spelers worden in het spel uitgedaagd om op zoek gaan naar de aramide productverwerkingen. Het spel toont op speelse wijze aan dat aramide een belangrijke rol speelt in de totstandkoming van de World Cup in Brazilië.

Het doel van de game is om meer bewustwording te creëren rondom het toepassen van aramide en tevens naamsbekendheid te genereren voor Teijin Aramid en de aramide producten. Mensen en bedrijven van over de hele wereld worden bewust gemaakt van het belang van Twaron, door relevante en fun content te laten zien rondom de World Cup. Teijin Aramid grijpt dit wereldwijde event aan om verbinding te maken met mondiale markten.

De spelers hebben 60 seconden de tijd om in 10 pogingen 5 items aan te klikken, waarvan zij denken dat er aramide in zit. Het aantal keren meespelen is onbeperkt. Onder de spelers met de juiste antwoorden verloot Teijin Aramid een iPad mini.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie