De nieuwe onderzoeksdirecteur (per 1 september) van Team Vier, Stephan van Velthoven, heeft ruime onderzoekservaring aan zowel klant- als bureauzijde. De afelopen vijf jaar was hij insights director bij Ipsos en richtte zich vooral op onderzoek naar media en branding & communications.
Daarvoor gaf hij leiding aan het mediakenniscentrum bij mediabureau Kobalt, werkte als onderzoeker bij De Telegraaf en als hoofd media-onderzoek bij Veldkamp. Daar verrichtte hij onder meer het mediabelevingsonderzoek en realiseerde de doorstart van het toenmalige bereiksonderzoek naar brievenbusreclame.
‘Na een groot en internationaal georiënteerd bureau als Ipsos heb ik juist heel bewust voor Team Vier gekozen', zegt Van Velthoven over zijn overstap. 'Ik ken de directie al wat langer en ben opnieuw aangenaam verrast door de persoonlijke en ondernemende aanpak, de flexibiliteit en het maatwerk dat aan klanten wordt geleverd.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!