‘Stuur je slechtste werknemers naar Cannes Lions, goedkoper dan de ontslagvergoeding’

McCann London maakte de campagne voor het komende Cannes Lions International Festival of Creativity.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De account director die elke creativiteit doodslaat, de strateeg die in zeven jaar nog niet veel heeft laten zien en het creatieve team dat zijn belofte niet inlost; je kunt ze natuurlijk ontslaan. Maar de ontslagvergoeding die je dat kost, is hoger dan de kosten voor een delegate pass voor Cannes 2015. De boodschap van de campagne die McCann London voor maakte mondt dan ook uit bij: &;Cheaper than severance. Invest in creativity, from €2650.&;

Voor zover bekend loopt de campagne niet in Nederland.

Het festival wordt dit jaar gehouden van 21 tot en met 27 juni.

 

Igor and Hannah the Creative Team

 

Bridget the Account director

 

Samuel the Producer

 

Nisha the Strategist

 

Jean-Pierre the VP of Marketing

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie