Studio Broekhuizen aan de slag voor Discovery, TLC en NPO Zapp

Studio Broekhuizen profileert zich als hét social media adviesbureau in de entertainmentbranche.

Met ingang van vandaag heeft Discovery Networks Benelux Studio Broekhuizen in de arm genomen als adviesbureau voor de social media kanalen van de zenders TLC en Discovery Channel. Het team van Studio Broekhuizen adviseert de zenders ten aanzien van de inzet van de Facebook-, Instagram- en Twitteraccounts.

Voor NPO Zapp gaat Studio Broekhuizen aan de slag met de social inzet rond de remake van Thunderbirds Are Go. Thunderbirds Are Go is een moderne sciencefiction animatieserie met veel actie en avontuur voor de jonge kijkers. Studio Broekhuizen heeft een complete campagne op Snapchat, Instagram en Facebook gecreëerd en is behalve voor de redactionele content ook verantwoordelijk voor social advertising.

De afgelopen maanden heeft Studio Broekhuizen diverse Nederlandse films ondersteund met creatieve social media campagnes. In 2015 werkte het team voor vier films uit de top 5 van best bezochte Nederlandse films van dat jaar: Michiel de Ruyter, Bon Bini Holland, Ja, ik wil! en Bloed, zweet en tranen.

Diederik Broekhuizen, eigenaar en oprichter van Studio Broekhuizen: &;Met Discovery Channel, TLC en NPO Zapp profileert Studio Broekhuizen zich als hét social media adviesbureau in de entertainmentbranche. Met klanten in de film- én TV-wereld zijn we gespecialiseerd in social media advies & content voor entertainment in de breedte.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie