Bavaria en Sunweb zijn de eerste adverteerders die met speciaal voor dit blok gemaakte tv-commercials te komen. Het uitgangspunt van Super Dutch is volgens de Ster 'hoogwaardig entertainment van unieke, nooit eerder vertoonde commercials, verzameld in één blok'.
Het Super Dutch reclameblok wordt uitgezonden op vrijdag 13 juni in de rust van de wedstrijd Nederland-Spanje.
Ster-directeur Arian Buurman: 'Veel adverteerders haken tijdens grote sportevenementen in met speciale commercials en wij bieden hen nu de mogelijkheid om bijvoorbeeld de primeur van deze inhakers uit te zenden in het speciale Super Dutch blok.'
Ralph Bongaerts, Bavaria-marketingmanager Nederland: “Het is erg mooi dat Ster het Super Dutch reclameblok in het leven heeft geroepen. In Amerika is het al jaren een fenomeen aangezien reclame op deze manier weer echt een traktatie wordt voor de kijkers.'
Meer nieuws en achtergronden gerelateerd aan het WK 2014 vindt u in het speciaal daartoe in het leven geroepen dossier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!