Volkswagen lanceert vandaag het nieuwe Volkswagen Polo spel op www.denieuwepolo.com. Spelers moeten via dit spel online merken hoe sterk de nieuwe Polo is, en maken daarmee bovendien kans op een weekend lang gratis de nieuwe Volkswagen Polo testen.
De nieuwe Polo kan de lucht ingeschoten worden (dat vereist wel enige handigheid en oefening) en het is zaak om zo veel mogelijk wieldoppen te raken. Dat levert punten op.
Het Polo spel is gemaakt in samenwerking met JuniorSenior In-game (de nieuwe naam van Down Under Ingame Advertising). Volkswagen zegt met het online spel in te willen spelen op 'nieuwe ontwikkelingen in automotive marketing en in-game advertising'.
De interactie met de consument (die overigens redelijk beperkt is), stelt Volkswagen in staat op 'een aanstekelijke en uitdagende manier de merkwaarden van Volkswagen te communiceren'. Wat die merkwaarden dan wel zijn, wordt echter niet gemeld.
De Volkswagen Polo game zal vanaf 19 mei actief online en viraal gepromoot worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!