Sexy Ketjap wint wedstrijd UnoNoodles

De wedstrijd die voedingsconcern Van den Bergh (Unilever) uitschreef om vier nieuwe smaken UnoNoodles onder de aandacht van het publiek te brengen, is gewonnen door het Sexy Ketjap-team.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vier teams van ‘gewone’ consumenten bedachten elk een campagne om een van de vier smaken Beef, Ketjap, Oosterse Groente en Red Chilli te promoten. Een jury bestaande uit twee medewerkers van Van den Bergh en twee van reclamebureau Lowe Lintas, beoordeelden de reclamecampagnes op bereik, uitvoering, relevantie en creativiteit.

Sexy Ketjap scoorde vooral hoog op uitvoering en bereik bij het publiek. De stunt met het ligbad, de badgasten en de ketjap, sloeg volgens de jury aan bij een groot publiek. Het tweekoppige team heeft gisteravond een cheque van 25.000 gulden netto in ontvangst genomen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie