Seth Godin met "niet virtuele" viral marketing

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Seth Godin was een paar maanden geleden in Nederland. En hij is nu bezig met het schrijven van een , niets bijzonders. Nou ja, niets bijzonders is ook niet waar, want hij doet het samen met 33 vooruitstrevende denkers zoals Tom Peters en Malcolm Gladwell (o.a. Tippingpoint).Maar Seth zou Seth niet zijn als hij niet een stapje verder gaat.

Seth heeft zijn uitgever overtuigd 10.000 drukproeven (heet dat zo, Theo?) te maken. Deze drukproeven zijn door Seth verkocht aan een geselecteerde groep mensen die ze alleen mochten kopen, op voorwaarde dat ze ook een flink aantal van de definitieve exemplaren zullen kopen.

En het werkt, alle 10.000 proefexemplaren zijn al verkocht en P & G heeft al een order geplaatst van 1.000 stuks.

Ja virale marketing, maar dan niet virtueel :-)

bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie