Schouten & Nelissen kiest voor Fitzroy

De learning & development-specialist koos zonder pitch voor het Amsterdamse bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 gaat aan de slag met een nieuwe geïntegreerde campagne.

In november wist binnen te slepen zonder pitch.

&;We staan aan de vooravond van mooie ontwikkelingen en willen dit communiceren naar onze klanten: HR, leidinggevenden en ieder die zich wil blijven ontwikkelen&;, vertelt Janneke Gielisse, chef marketing Schouten & Nelissen. &;Fitzroy gaf ons direct het gevoel niet alleen de markt goed te begrijpen, maar ook onze organisatie en historie.&;

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, voegt daaraan toe blij te zijn opnieuw een &;challenger&; toe te kunnen voegen aan het portfolio: &;Zo noemen wij bedrijven die voorop willen lopen, niet alleen in communicatie, maar ook in hun dienstverlening. Schouten & Nelissen is daar een mooi voorbeeld van, een familiebedrijf dat zich bewust is van de veranderingen in de markt.&;

De eerste campagne zal vanaf januari te zien zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie