Schiphol laat bestemmingen zien in game

Destination Unknown is een reisgame die gebruik maakt van ingestuurde foto’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Schiphol heeft sinds deze week de game , waarbij mensen aan de hand van  foto’s die mensen online delen, bestemmingen moet raden.

De insteek voor de luchthaven is dat het op deze manier de ruim driehonderd directe bestemmingen wil laten zien, die via Schiphol te bereiken zijn. 

Het spel: men bekijkt de foto&;s die via Instagram worden gedeeld en geeft dan op een wereldbol aan op welke Schipholbestemming de foto&;s genomen zijn. Hoe meer bestemmingen men raadt, hoe verder de bestemming waar je een reis naartoe kunt winnen.

Schiphol geeft twee retourtickets weg aan het eind van de campagneperiode.

Maarten de Groof, cco van Schiphol Group: ‘Wij vinden het fantastisch om via foto&;s van échte mensen, bezoekers op ontdekkingstocht te sturen in het uitgebreide bestemmingennetwerk van Schiphol.

Door Instagram-foto&;s op die manier te gebruiken, heeft Schiphol een absolute primeur&;, meent hij.

 De game draait op desktop, tablet en smartphone.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie