Schepers, Van de Nadort en Van Beek beginnen ItsaRep

Het nieuwe communicatiemaatschap richt zich op reputatiemanagement.

Chantal Schepers (Captivate Communication), Erik van de Nadort (Room8) en Ward van Beek (Got Content) heffen hun respectievelijke ondernemingen op en verenigen zich in ItsaRep, een maatschap voor reputatiemanagement.

ItsaRep wil zich richten op een geïntegreerde benadering.

Snelle ontwikkelingen

Initiatiefnemer Erik van de Nadort: “Wij zien dat met de snelle ontwikkelingen op het gebied van media en kanalen bedrijven behoefte hebben aan partners die het overzicht houden, die in staat zijn de verschillende communicatie-uitingen op elkaar af te stemmen en aan te sturen. Met deze maatschap staan we sterker en kunnen we daadkrachtig naar buiten treden.’

Het nieuwe bureau wil organisaties een breder pakket aanbieden.

Maatschap

Van de Nadort: ‘We hebben ons bewust in een maatschap georganiseerd omdat we alle drie veel waarde hechten aan de directe relatie met de klant, en daar ook stuk voor stuk op afgerekend kunnen worden.

Hij meent dat op deze manier de klant ‘de betrokkenheid en flexibiliteit van een ZZP’er krijgt, in combinatie ‘met de slagkracht van een ervaren organisatie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie