Schavemaker creatief directeur LBi Lost Boys

Femke Schavemaker, mede-oprichter en creatief directeur van Black Magic Marker, is 1 februari begonnen als creatief directeur bij LBi Lost Boys. Samen met Maarten van de Vijfeijken vormt ze de creatieve directie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Schavemaker werkte van 2001 tot 2005 bij Lost Boys als copywriter. Daarna stapte ze over naar Lowe & Draft. Sinds 2006 was ze creatief directeur bij het mede door haar opgerichte Black Magic Marker.
Hier was zij verantwoordelijk voor spraakmakend werk voor WNF en TomTom. TomTom's Secrets (een online campagne rondom de 'geheime handleiding' van TomTom) die in tientallen landen werd uitgerold, werd bekroond met een Webby Award.

Marcel Houtman, managing director LBi Lost Boys in een begeleidend persbericht: 'Met de komst van Femke is de creatieve directie van LBi Lost Boys compleet. Femke staat voor de generatie nieuwe creatieven met digitaal dna. Samen met Maartens ervaring met het bouwen van merken, hebben we nu één van de sterkste creatieve teams in de industrie. Daar zijn we enorm trots op.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie