Sanoma gaat met KPN op zoek naar innovatieve talenten

'4G Connect'-project om creatieve wereld uit te dagen 4G optimaal te benutten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De komst van 4G op de mobiel maakt veel nieuwe ontwikkelingen mogelijk. KPN en Sanoma willen met het gezamenlijke &;4G Connect&; initiatief op zoek naar nieuwe toepassingen die mogelijk worden met 4G. De creatieve sector wordt hierbij uitgenodigd om met innocatieve 4G media ideeën te komen. 

Peter de Mönnink: “4G maakt dat veel meer real-time kan worden gedaan dan nu. Iedereen wordt bijvoorbeeld een potentiële on-the-spot reporter.” 

Een pressure-cooker-cursus ondernemen Het programma is bedoeld voor circa 300 deelnemers en bestaat uit digitale colleges, waarbij uitgebreid wordt ingegaan op productvorming en de lean-startup methode voor ondernemers. De vijf beste ideeën worden gekozen door de deelnemers zelf, lezers van NUtech en een professionele jury. Voor deze ideeën is de volgende stap een intensieve bootcamp, waarbij het idee wordt uitgewerkt tot een werkend prototype. De deelnemers worden tijdens de bootcamp bijgestaan door designers en developers van Sanoma. Bovendien wordt gekeken of het idee voldoende potentieel heeft om als interne startup binnen KPN of Sanoma te worden opgezet. Het traject duurt in totaal acht weken en wordt op 21 mei afgetrapt in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Deelname is kosteloos en aanmelden is vanaf .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie