Michael Jansen vangt het vertrek van Rodger Beekman op als interim creatief directeur.
Beekman werkte ruim anderhalf jaar als chief creative officer bij Havas Worldwide. Over zijn vertrek zegt hij: 'Na bijna twee jaar van veel veranderingen, mooi werk en een intensieve samenwerking zowel binnen als buiten Nederland ben ik per 1 januari vertrokken bij Havas. De afgelopen weken ben ik aangebleven om de laatste hand te leggen aan een aantal langlopende projecten, en draag die nu over.'
Beekman zegt zich meer te willen richten op innovatieve product- en merkoplossingen. Beekman: 'We hebben de afgelopen periode een “Internet of Things”-productinnovatie ontwikkeld voor een merk dat lastig te verkrijgen is in de winkel en ik merkte dat ik dat ongelofelijk interessant en leuk vind. Ik wil meer van dit soort projecten gaan doen en denk dat ik daarvoor een nieuwe en meer internationale omgeving moet zoeken. Ik zie dat er in Nederland veel goede mensen zijn die veel kunnen als het gaat om technische en creatieve innovaties, er is alleen soms een breder draagvlak en een grotere schaal nodig om het ook voor elkaar te krijgen. Daar wil ik mij meer mee bezig gaan houden.'
Beekman zal 60 layers of cake adviseren bij hun werkzaamheden voor Karvan Cévitam en zich voorbereiden op het jureren bij de D&AD en het NY Festival in april en mei.
Beekman werkte eerder onder meer bij FHV BBDO, Result DDB, BSUR, McCann Erickson, PMSvW/Y&R en Saatchi & Saatchi.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!