Postbank zet commercial in ijskast

Het eerste werk van reclamebureau S-W-H voor de Postbank, is in de ijskast gezet. De commercials, waarin allerlei jargon uit de bank- en verzekeringsmarkt wordt neergezet alsof het krachttermen betreft, zou per 1 september op de buis te zien zijn, maar dat is tot op heden niet gebeurd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een reden voor het uit- of afstel wordt door beide partijen niet gegeven.

S-W-H onthoudt zich wegens nog lopende besprekingen met de Postbank van elk

commentaar en de Postbank zelf houdt het op ‘marketingtechnische redenen’.

Naar verluidt leven er in de top van de ING Groep, het moederbedrijf van

Postbank, twijfels of de uiting wel past bij het merk Postbank. Volgens een

andere lezing is er in de ING-top zelf een machtsstrijd gaande. Het is nog

onduidelijk of de commercial die overleeft.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie