J. Walter Thompson Amsterdam heeft samen met Plus de nieuwe marketing- en communicatiestrategie van de supermarktketen ontwikkeld. Er wordt nu gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.
Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie, zegt dat Plus momenteel 'de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland' is. 'We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.'
Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam: 'Plus is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. Ze heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om PLUS te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken.'
In juli vertrok Plus Retail als klant bij Doom&Dickson. Het bleek meteen ook het einde van het bureau. In september kondigde Doom & Dickson aan dat per 1 oktober de bedrijfsactiviteiten te staken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!