Veel Europese journalisten en veel aandacht voor nieuwe producten die mogelijk binnen drie tot vijf jaar inderdaad te koop zullen zijn.
Maar daarover op een later tijdstip meer. Wat CMO Andrea Ragnetti zei was dat Philips een modern bedrijf is en dat blogs belangrijker worden. Ergo: Philips is een blog begonnen. (Ragnetti: 'We sponsoren het')
Op de blog kunnen de Philips-mensen met de buitenwereld praten over nieuwe technologieën en productconcepten en de noodzaak tot simplicity. De doelstelling is geen andere dan: to share information, aldus de CMO.
Ragnetti: 'Gisteren waren hier 500 Philips-mensen en ik heb ze gezegd; "Engage!". We luisteren naar de consument!'
Veel prominente Philips-mensen zie ik nog niet op de blog, maar iedereen kan er een discussie beginnen en reageren en dat kan ook anoniem of alleen met een voornaam.
Neem 'Stephan' die de discussie start:
'I am travelling quite a lot. It used to be simple: take your (printed) files and go. Now, I have a laptop, a phone, a headset, etc.. Each of them is wireless, but I have to carry a cable and a (heavy) battery for each of them? Why?'
De blog van Philips heet LiveSimplicity.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!