Pervorm zet adverteerder aan knoppen programmatic buying

Performance marketing bureau presenteert nieuwe oplossing voor geautomatiseerde media-inkoop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In samenwerking met technologie bedrijf lanceert vandaag haar Open Seat product. Het voorziet hiermee in de wens van adverteerders die zelf meer controle willen hebben over hun geautomatiseerde digitale media- inkoop.

Het product wordt gelanceerd in combinatie met MediaMath &;Open&;. Hierdoor hebben adverteerders toegang de MediaMath technologie aangevuld met lokale kunde en tal door Pervorm gevormde lokale partnerships, zoals met het tag & data management-platform Relay42.

Na een grondige analyse van de strategische visie, expertise en bijdrage aan de ontwikkeling van de marketingsector, heeft Pervorm de Platinum-certificering verkregen voor het Open Buyer-programma van MediaMath. Dit houdt in dat het erkend is als onderneming die uitblinkt in de ontwikkeling van sectorkennis en innovatie in programmatische media-inkoop.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie