Vandaag is de laatste dag van het grootste marketing-communicatie event van de Benelux. Check de onderstaande lijst of bekijk het programma op MARCOM14.nl of de app.
Floris Venneman (Venterprise): "Wees geen dodo, maar een giraffe met bestaansrecht!"
Raimo van der Klein (Glasseffect): "Het frictieloze internet van Google Glass en wearables"
Felipe Câmara (Superheroes): "The Innovation Culture: Don’t think of the future, develop it"
Marten Blankesteijn (Blendle): "Een nieuw baken in het medialandschap!"
Tom de Bruyne (Sue Amsterdam): "Persuasion eats advertising for breakfast"
José Evers, Erwin Wijman: "Marketing challengers!"
James Quarles (Facebook): Relevance is the new currency
Friso Westenberg (Nuon), Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Laten zien wie je bent."
Betteke van Ruler (UvA): "De Reflectieve Communicatie Scrum en het Strategisch Communicatie Frame"
Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"
Patrick Petersen (Atmost): "Scoren met 10 punten voor harde crossmediale online conversie!"
Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"
Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"
Wouter Veenboer(Netprofiler): "Retargeting met high impact advertenties"
Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"
Patrick Helmer (Efusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"
Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility"
Willem Brethouwer (MarketResponse): "Big Data; What, How, Why?"
Hans Hylkema (Customeyes): "Vergroot je klantwaarde in een B2B omgeving"
Jacques Koster (Pervorm): "In kleine stapjes naar Big Data"
Andreas Giese (Dexport): "Zo verovert u de Duitse online markt!"
Anne-Marie Ketelaar (Motivaction): "Communication Analytics - Bereken de effectiviteit van media inzet op sales en webverkeer"
Dick de Zwart(MailPlus): E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"
Max Kohnstamm(SRM): "Geweldig effectieve tussenpersoon of online Paard van Troje?"
Hans Molenaar (Beeckestijn): "Customer Insight in het digitale tijdperk"
Lucas Hulsebos, Ronald Jansen,(DVJ Insights): "Brand growth: from a poem to reality!"
Hans van der Meulen (CHRO): "De zin en onzin van online communicatie!"
Toine Verheul (Coosto): "Onmisbaar in doelgroeponderzoek: social media data"
Thierry Thijssen (Coosto): "Social media monitoring voor je opdrachtgevers 2.0"
Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"
Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"
Mabel Nummerdor (Miss Marketing): "Make-Over Marketeer in 2024"
Marco de Boer (Bohemia Amsterdam): "Marketingcommunicatie aan de bal"
Melissa Marijnen (Profession Rebel): "Be a Professional Rebel!"
Bart Hufen (Brand New Game): "Gamification: Laat mensen spelen met een merk"
Berthold Gunster: "Omdenksessie"
Anders Jansen (Flow Resulting): "Hoe klantbeleving leidend wordt van balie tot boardroom!"
Stephen Beuker, Birgit A. Schwaigervc (Hubly): "Content as a commodity"
Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"
Jean-Paul Reparon (Senefelder Misset/ X-Media Soltions): "Second life of content"
Jos Vink (Blauw Research): "Altijd je concurrent een stap voor zijn"
Martin Leeflang (Validators): "Onderzoek dat communicatie beter maakt"
Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"
Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"
Michiel de Gooijer (DigitasLBi): "New trends in mobile shopping habits"
Michiel van Dam (Efocus): "Van windowdressing naar echt sociaal kapitaal"
Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"
Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"
Hannes van Raaij (Clockwork): "Doen is het nieuwe denken"
Raymond ter Riet: "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"
Bart Manuel, Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld"
Jacco Bouw (Webpower): "De wereld is groter dan Nederland"
Eduard Blacquière, Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"
Nanning de Jong (3Dwergen): "3D printen voor marketing en branding"
Coen Doolaard, Victor Knaap (MediaMonks): "De rol van mobiel in de hedendaagse reclame"
Maarten Schuiling (mJango): "Van Web naar App"
Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"
Maricken Hengeveld, Annemarie Noordam, Babette van den Brink: "Klantgerichtheid als verdienmodel"
Benjamin van Werven, Marco Oonk (123RF): "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"
Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"
Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing: Loyalty, Email en Social; ofwel de leukste kanalen om klanten mee te winnen, te overtuigen en te behouden"
David Behrens (Ping Media): "De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s"
Orban Buller (Sanoma): "Mobile Advertising Guideline: what to do and what not to do?"
Camilla Scholten (CustomerCauge): "Net Promoter® voor Marketeers: Voorbeelden uit de praktijk, van Aegon tot Ziggo"
Jouko Huismans (TwoMinds): "CultuurHub: cross media innovatie voor de cultuursector en cultuurmarketing"
Wouter Hogeland, Thomas van Slooten (Confer Call): The easy way to conference
Hans Schut (Growpromoter): "Echt klantgericht worden!"
Frido van Driem (ZEEF): "Het internet filteren in de praktijk met ZEEF.com"
Lonneke Boonzaaijer (Swapp): "Second Life market"
Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"
Matthijs Otto (Eat to Meet): "Communal Table Concept"
Avinash Changa (WeareVR): "Virtual Reality & Brand experiences"
Sander Dullaart (Social Shop): "De Toekomst van Social Commerce"
Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility (120 min Masterclass)"
Paul Hassels Mönning(DutchMarq): "Digitale B2B marketing & sales"
Cor Hospes (Content Club nederland): "De content code: Geef content, krijg klanten!"
Lisa Friedman: "Writing That Sells: Online:"
Ga voor meer informatie of om je inschrijven naar de website van MARCOM14.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!