Ook Visa twijfelt aan partnerschap met Fifa

Het creditcard merk, dat eerder dit jaar zijn partnerschap met de Fifa had verlengd tot 2022, spreekt steun uit in de richting van Emirates, Sony en Coca-Cola.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft moeite met de huidige berichtgeving rondom de en vraagt om meer transparantie en openheid in de communicatie van de wereldvoetbalbond. ‘De Fifa hoort zich volgens onze verwachting altijd maatschappelijk verantwoord te gedragen en hoort actie te ondernemen om de situatie op een begripvolle en zichtbare manier op te lossen.’, aldus Visa.

Dit is niet de eerste keer dat Visa zijn ongemak uit over de vermeende corrupte praktijken van de Fifa. De eerste keer uitte het creditcard merk zijn bezorgdheid na het toewijzen van het WK 2022 aan Qatar. Desondanks verlengde Visa, een van de belangrijkste sponsoren van de Fifa, toch het sponsorcontract.  Coca-Cola zijn twijfels, zegden Sony en Emirates hun partnerschap zelfs op en durfden grote pr-bureaus hun vingers niet te brandden aan rond te Fifa.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie