Volgens dit medium is Apple 124,2 miljard dollar waard (stijging van 19 procent). Twee keer zoveel dan de nummers twee en drie: Microsoft (63 miljard, 11 procent)) en Google (56,6 miljard, stijging van 19 procent)).
Interbrand publiceerde de zijne op 9 oktober: ook met Apple op nummer 1.
The Telegraph berekende al eerder op basis van lijsten van Millward Brown, Brand Finance en Interbrand dat Apple het waardevolste merk is.
Nummers 4-10 in Forbes´ lijst:
4: Coca-Cola 56,1 miljard (stijging van 2 procent)
5: IBM 47,9 miljard (daling 5 procent)
6: McDonald's 39,9 miljard (stijging 1 procent)
7: General Electric 37,1 miljard (stijging 9 procent)
8: Samsung: 35 miljard (19 stijging)
9: Toyota 31 miljard (22 proce4nt stijging)
10: Louis Vuitton 29,9 miljard (stijging 5 procent)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!