Nu ook programmatic 'native' bij Sanoma

Sanoma breidt het programmatic aanbod uit met de mogelijkheid om native advertising in te kopen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De native propositie is zowel direct via het eigen programmatic trading platform  als via een Private Market Place (PMP) in te kopen. De native advertising uitingen worden getoond op een manier die past bij de look and feel van de betreffende site. Sanoma heeft hiervoor templates ter beschikking gesteld.

Tegelijkertijd breidt Sanoma het aanbod van rich media formaten uit. Een , zoals de billboard en expandable leaderboard waren al beschikbaar via Adapt. Door de groeiende vraag vanuit de markt wordt de floorad hier nu aan toegevoegd. Dit formaat is inzetbaar binnen meerdere proposities waaronder channels, sites en audiences.

Martijn Eindhoven, manager yield & advertising: “Gezien de groei van native advertising en de toenemende vraag vanuit onze klanten naar uitgebreidere mogelijkheden op rich media gebied hebben we besloten deze producten toe te voegen aan ons programmatic-portfolio. Sanoma zal de komende tijd het programmatic-portfolio verder uitbreiden met nieuwe formaten en inkoopmogelijkheden."


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie