De grootschalige nationale campagne begint vandaag, met de nieuwe pay-off 'Zet je aan'. Daarvoor worden print, online, outdoor en tv ingezet. De televisie-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten van de radiozender.
Midden april komt BNR Nieuwsradio met zijn 'BNR Overstapweken', waarin luisteraars worden aangemoedigd om over te stappen naar de radiofrequentie van BNR Nieuwsradio. Overstappers maken via een speciale actiewebsite kans op een half jaar BNR Nieuwsradio luisteren in een Porsche.
Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwradio: 'BNR Nieuwsradio is de aanjager van de vooruitgang. De zender brengt altijd het allerlaatste nieuws, maar zorgt ook voor duiding en verdieping. Spraakmakende presentatoren zorgen voor scherpe interviews. We nemen geen genoegen met het eerste antwoord of een makkelijke quote. We willen altijd weten waarom de dingen gaan zoals ze gaan.'
Kevin la Grand, marketingmanager BNR Nieuwsradio: 'Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio.'
Credits BNR TV COMMERCIAL “Tunnel”:
Eindverantwoordelijke klant: Kevin La Grand / Sjors Fröhlich / Tijmen Bos
Bureau: The Oddshop
Account : Oscar Hamming / Josefien Homan / Machteld van Woensel Kooy
Creatie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Design: David de Greef / Dino Kho / Nick Berjoan
Productiemaatschappij: Cake Film
Regisseur: Hans Knaapen
Producer: Jolanda de Boer
Editor: Taco Arts
Sound / Post production: The Ambassadors