Niels Langereis Head of Engagement bij MEC Nederland

Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en groei van alle digitale content capabilities binnen MEC.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Langereis is per 24 september begonnen in zijn nieuwe rol. Hij was voorheen Head of Strategy bij het mediabureau.

Eric Kramer (ceo MEC en chariman GroupM): &;In de afgelopen jaren heeft MEC klanten geholpen met hun toenemende behoefte aan content creatie op het gebied van social media, influencer marketing en mobile. Inhouse heeft MEC een groep van 20 specialisten opgebouwd die een groot deel hiervan zelf maken. Platformen en contenttypen innoveren snel en daarbij trekt MEC’s propositie Engagement@Scale continue nieuwe klanten aan. Om deze stormachtige ontwikkeling goed te kunnen leiden is de functie Head of Engagement gecreëerd.&;

Langereis gaat deel uitmaken van het managementteam.

Niels Langereis over zijn benoeming: &;Ik ben enorm trots op mijn nieuwe positie waarmee MEC een duidelijk signaal afgeeft naar de markt. De afgelopen jaren heeft het Engagement team het super goed gedaan, daarom is het nu tijd voor de volgende stap en dat kan alleen met een sterke focus. Deze focus wil ik brengen door verder te professionaliseren en onze innovatie nog meer te versnellen. Dit gebeurt deels door een representatie in het bureaumanagement, maar ook door flink aan te pakken en fantastisch werk voor onze klanten te leveren. Engagement vormt samen met Paid Media en Performance het hart van elke communicatie en marketingstrategie.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie