NH Hotel Group-campagne zet kijker midden in het Krasnapolsky

Met de 360 graden-campagne introduceert de hotelketen zijn premium merk, NH Collection.

en tekenen voor de realisatie van de campagne.

De campagne moet in details tonen wat deze ‘premium hotels’ zo bijzonder maakt. Met de VR 360-video’s krijgt de gast de mogelijkheid om al voor het bezoek door twee NH Collection hotels te wandelen: Grand Hotel Krasnapolsky en Doelen, beiden in Amsterdam.

360 graden rondleiding

In de video praat de hostess over diverse wetenswaardigheden, over bijzondere gasten die er eerder verbleven, de kenmerkende architectuur en historische gebeurtenissen die er in de loop der jaren plaatsvonden.

‘De video en de 360-benadering past uitstekend bij de merkwaarden van NH Collection’, vertelt , head of Moxie Amsterdam. ‘We hebben hiermee de standaard neergezet van hoe je anno nu een luxe hotel optimaal onder de aandacht van de doelgroep brengt.’

De 360-graden video komt het best tot zijn recht via een VR-bril, waardoor de werkelijke ervaring, mede door de 360-sound, zo dicht mogelijk wordt benaderd. Daarnaast zijn er natuurlijk versies die bekeken kunnen worden op YouTube en Facebook. De VR versie van de film zal actief worden ingezet op plekken waar de doelgroep zich ophoudt, als het vliegveld en premium shuttles.

De campagne is sinds 7 april online te bekijken:

Credits
Adverteerder: NH Hotel Group Benelux
Verantwoordelijk bij klant: Rianne Sikkema
Bureau: Moxie Amsterdam
Productie maatschappij: Made.For.Digital
Virtual Reality-film: Robbert-Jan Vos

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie