Een op de vier Nedermarokkaanse vrouwen tussen de 16 en 35 jaar logt dagelijks in op Yasmina.nl. Daarmee heeft de site dagelijks circa 60.000 unieke bezoekers. Volgens Blommaert zijn het trouwe bezoekers in verschillende leeftijdsfases, en verschillende onderdelen van de site frequenteren. 'Van heel erg traditioneel tot vrijgevochten en vooruitstrevend, van scholier tot bruid of moeder, het is een zeer representatieve doorsnee van de Marokkaanse vrouwen in Nederland.'
De glossy zal gaan over alles wat elke glossy heeft, beauty, celebrities, human interest, reizen en culinaire zaken, want daarvoor heeft de doelgroep veel belangstelling. 'Het bijzondere is dat we het gaan doen mét die vrouwen. We scouten mode- en ander talent onder de bezoekers. We spreken ze niet aan als zoveelste generatie allochtonen, maar als vrouwen. Door onderwerpen te brengen die hen boeien. In die zin wordt er veel te weinig gedaan met deze doelgroep.' Yasmina.nl is een initiatief van Othman Salmoun en Khalid Mahdaoui van Marokko Media etnomarketing.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!