Muriel Arts wordt Directeur New Business bij Talpa Media

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Muriel Arts, de Directeur Marketing van bierbrouwer , stapt over naar Talpa.

Bij Talpa Media wordt zij benoemd tot Directeur New Business. In die functie zal Arts het aanspreekpunt vormen voor adverteerders, business partners en hun bureaus, die crossmediaal willen communiceren via de diverse platforms waarop Talpa Media actief is.

Het New Business Team wil dit doen met behulp van nieuwe businessmodellen en nieuwe samenwerkingsvormen. Arts is per 1 maart a.s. benoemd en rapporteert in haar nieuwe functie aan Ronald Goes, CEO van Talpa Media en algemeen directeur van Talpa TV.

Muriel Arts (41) heeft behalve een afgeronde tandartsstudie, opleidingen op het gebied van marketing en management achter de rug. Op een korte onderbreking bij Frico Nederland na, werkte zij van 1991 tot 2003 in verschillende marketing- en sales functies bij Unilever in Nederland, België en Zwitserland.

Zij was onder meer marketingdirecteur van Lever Fabergé en Mediadirecteur Zwitserland voor Unilever.

In oktober 2003 stapte Arts over naar Grolsch om daar de nieuwe functie van Directeur Marketing Koninklijke Grolsch NV te gaan vervullen. Onder haar leiding koos Grolsch voor een vernieuwde marketingstrategie.

In lijn daarmee kwam het biermerk begin 2005 onder meer met een nieuwe campagne.

Ze is afgelopen jaar ook aangetreden als bestuurslid van het Nima.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie