The Media Exchange brengt reclameverkoop onder bij One Media Sales

Sky Radio Group en Q-music blijven ook de verkoop voor hun eigen digitale stations verzorgen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

The Media Exchange brengt per 1 mei aanstaande de front office sales activiteiten onder bij One Media Sales. Zowel Sky Radio Group als Q-music blijven ook hun eigen digitale stations meenemen in hun verkoopproposities.

Arthur Hoogendijk, ceo The Media Exchange: &;De ontwikkelingen van "programmatic" inkoop voor radio volgen zich in hoog tempo op en we vinden het belangrijk dat de markt hier ook versneld kennis van neemt.&; Met deze stap kan The Media Exchange zich richten op de core business: technische innovatie.&;
 
Joris van der Pol, algemeen directeur One Media Sales: &;Door het toevoegen van digitale radio aan het One Media Sales portfolio bieden we adverteerders en bureaus nog meer manieren om doelgroepen te bereiken, met daarbij het inkoopvoordeel en gemak dat ze kennen van One Media Sales. Daarnaast is de innovatiekalender van The Media Exchange indrukwekkend te noemen. Voor ons een uitgelezen kans om de analoge radiowereld naadloos te verbinden aan de digitale audiowereld.&;
 
Dennis Landman, salesdirector Sky Radio Group: &;Via One Media Sales bieden we straks ook de meest kwalitatieve programmatic trading voor onze digitale stations. Binnen Sky Radio Group blijven we ons richten op de constante innovatie van ons totale radioportfolio en de hiermee samenhangende campagnemogelijkheden voor onze adverteerders.&;
 
Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur Q-music: &;De focus van The Media Exchange op ontwikkeling van de "exchange" is een logische en goede stap. Het is nu aan Q-music en andere salesorganisaties de propositie van online radio in combinatie met analoge radio onder de aandacht te brengen en verder uit te bouwen.&;
 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie