Makelaarsland presenteert zichzelf als 'eigentijds alternatief' voor makelaars

Goud Uberconnected lanceert nieuwe merkcampagne

Makelaarsland profileert zichzelf in een nieuwe merkcampagne als een soort &;AirBnb voor huizenverkoop&;. De campagne moet laten zien dat je via het online platform zelf alle zaken kunt regelen waar je normaal een makelaar voor inschakelt.

Gebruikers aan het woord

Bureau Goud Uberconnected ontwikkelde de landelijke actie voor Makelaarsland. In de campagne komen mensen aan het woord die afgelopen jaar hun huis verkochten via het platform.

Credits

Klant: Makelaarsland: Jeroen Stoop, Annette Vendel
Bureau: Goud Uberconnected
Strategie: Brian Hirman, Charles Borremans
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen
Account: Brian Hirman, Maaike Peters
Productie: Wenneker, Maaike Peters, Bart Reef
Regie: Peggy Steenvoorden
DOP: Jorrit Garretse
Fotografie: Frank Groeliken 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie