De campagne is bedacht door SMFB en ontwikkelt door Made.For.Digital.
‘Keep Summer Going’ laat met een paar lifehacks - simpele trucs - zien hoe je de zomer makkelijk doorkomt. In korte video’s van maximaal 45 seconden laat een stel onder andere zien hoe je een zelfgemaakte douche bouwt, je drankjes snel koelt en hoe je flosdraad kunt gebruiken als mes.
‘De content is specifiek geschoten voor gebruik op sociale media als Facebook en YouTube. De video’s zorgen ervoor dat merken relevant blijven in de timeline van mensen.’, aldus client director van Made.For.Digital Jelle Kolleman. ‘Met Made.For.Digital maken we verhalen die voor interactie moeten zorgen met een online community. Goede online content helpt merken belangrijke boodschappen over te brengen op het juiste moment, via het juiste kanaal, gericht op het juiste publiek.’
De internationale campagne wordt via de social media-kanalen van Statoil gepubliceerd in acht landen, waaronder Noorwegen, Rusland, Zweden en Polen.
Dental Floss Knife:
Cool Down Drinks Fast:
Home Made Shower:
Credits:
Bureau: SMFB
Videoproductie: Made.For.Digital