Volgens het Italiaanse sportmerk worden de grootste sportprestaties niet geleverd op de Olympische Spelen, niet op het voetbalveld en ook niet in de sportschool. Nee, de grootste sportprestatie leveren we allemaal in het dagelijkse leven.
Dit is de gedachte achter de nieuwe schoenen- en kledinglijn ‘LIFE’s collection’. De bijbehorende Lente en Zomer campagne wordt vandaag gelanceerd in Italië, Spanje, Frankrijk, Portugal, Griekenland en Zuid-Amerika met tagline LIFE’s for living’.
‘LIFE’s for living’ speelt met het contrast tussen competitieve sport en je gewone dagelijkse leven. Hierdoor is de campagne luchtig en licht ironisch, wat aansluit bij de nieuwe aanpak van Lotto om het dagelijkse leven als kans te zien om te bewegen en te trainen, zonder daar al te moeilijk of serieus over te doen.
De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer, de fotografie was in handen van de Britse fotografe Steph Wilson.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!